Of liever: wat?
De zin die daarbij hoort is: ...doet een blog uitstijgen boven het plaveisel van the net?
In de eerste plaats is er het uitzicht. De Lay-out. Maar die kan er op zijn best slechts voor zorgen dat de mensen mild geïnteresseerd beginnen lezen. That's it.
De inhoud is dus belangrijk. Al wat rond die inhoud hangt (youtube, google, coca-cola, ons moeder, ...) is onbelangerijke franje. Zoals kroketten naast een chateaubriand.
Wat er toe doet zijn zinnen zoals deze: "Hoog tijd dus voor de introductie van een nieuwe topic. Een onthullende kijk in het verleden. Een verleden vol drugs, prostitutie en drugs. Maar ook een terugblik op een tijd vol schoonheid en vrijheid."
Nu volgt uit dit antwoord de volgende vraag: hoe komt die inhoud tot stand?
Een korte handleiding.
1. Schaf uzelf (of voor de minder geletterden onder ons 'koop') een serieuze hoeveelheid bier aan.
2. Zorg dat je om de een of andere reden een -op het eerste zicht- nutteloze opdracht moet doen. Liefst iets saai waar je dan nog over moet schrijven ook.
3. Vermeng punt 1 en 2.
zondag 4 mei 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten